5 2 nincs fogyás, Az egyik legjobb diétás módszer, amit még soha nem próbáltál: Intermittent Fasting


WhatsApp Diéta. Csupán 5 betű, de megannyi lehetőség a történelem folyamán.

2 hónap alatt -10 kg fogyjon 70 kg-tól 60 kg-ig

Például a múltban az emberek élő galandférgeket ettekhogy fogyjanak. Aztán ben úgy reklámozták a cigarettáthogy csökkenti az étvágyat. Az diétát nem kapcsolják semmilyen egészségügyi kockázathoz, ráadásul nem is olyan, mint egy hagyományos értelemben vett diéta. Az egyik fő ok, amiért úgy döntünk, hogy korlátozzuk az ételek fogyasztását, az a fogyás.

5 2 nincs fogyás legjobb gabona a fogyáshoz nz

A diéták különbözőek 5 2 nincs fogyás, és különböző dolgokat befolyásolhatnak a csípő szélességén kívül. Egy olyan diétát szeretnénk bemutatni, ami nemcsak segít megszabadulni az extra kilóktól, hanem sok betegség kockázatát is csökkenti. Mit takar? Az diéta időszakos böjtölést jelent, de ne ijedj meg, ez nem azt jelenti, hogy egyáltalán nem ehetsz.

Az 5:2 diéta előnyei

Az alapelv az, hogy heti 5 napon normális mennyiségű ételt fogyasztunk, a másik két napon pedig csökkentjük a napi kalóriabevitelt. Így a test nem tapasztalja folyamatosan a diéta okozta stresszt, és nem raktározza el az extra kalóriákat. A böjtölős napokon mindent eléget, amit a nem böjtölős napokon ettél. Az anyagcsere felgyorsul, és a fogyás egyenletes.

5 2 nincs fogyás fogyás 90 nap előtt és után

Próbálj meg a normál étkezéses napokon ne túl sokat enni. Ne fogyassz péksüteményt, gyorsételt, magas cukortartalmú termékeket. Jobb előnyben részesíteni az alacsony kalóriatartalmú és a zsírszegény ételeket. Ellenkező esetben nem lesznek eredmények. És arra is figyelj, hogy nehogy túl keveset egyél. Egyél annyit, amennyit szeretnél, de az legyen egészséges.

5 2 nincs fogyás fogyás és kék ajkak

Az diéta előnyei Nincs szigorú étrend. Te választod ki, hogy mit eszel. Az a legfontosabb, hogy a böjt napjain korlátozott mennyiségű kalóriát vigyél be.

Mi történik, ha diéta mellett megy az edzés is?

Nincs szükség arra, hogy folyamatosan éhezz és mindent feladj. Ezzel a diétával kevesebb az esélye az étkezési korlátozások miatti pszichés stressz kialakulásának.

Az időszakos böjtölésnek pozitív hatása van az egészségre. A vércukorszint és a vérnyomás csökkenését, valamint a koleszterinszint normalizálódását eredményezi. Ez a diéta az Alzheimer, a rák, a cukorbetegség és a szívbetegség kockázatát is segít csökkenteni. Az agyműködés és a koncentráció javul.

És természetesen felesleges súlytól szabadulsz meg. Hogyan kövesd a diétát? Ha előre megtervezed a menüdet és az étkezés idejét, akkor magabiztosabb leszel. Így a munka, a barátokkal való találkozás és más szociális tevékenységek nem fognak felkészületlenül érni.

5 2 nincs fogyás legmagasabb minősítésű zsírégető kiegészítő

Oszd adagra az ételt a böjti napokon. Jobb heti 2 böjti napot választani, amelyek nem böjti napokat váltanak. Legalább 12 órának el 5 2 nincs fogyás telnie az esti utolsó étkezés és a következő napi első étkezés között.

5 2 nincs fogyás a homoktövis jó a fogyáshoz

Fontos, hogy ne zárj ki egész ételcsoportokat. A testednek szüksége van ásványi anyagokra, fehérjére, szénhidrátra és zsírra.

Az egyik legjobb diétás módszer, amit még soha nem próbáltál: Intermittent Fasting

A fogásoknak kiegyensúlyozottnak kell lenniük. A böjti napokra a következő termékek megfelelőek: alacsony zsírtartalmú hús és hal, tojásfehérje, alacsony cukortartalmú gyümölcsök, túró, joghurt, saláta, gabonapehely és zöldségek.

Ne felejts el sok vizet inni. Ez segít elkerülni a kiszáradást, a fáradtságot és a fejfájást.

Hogyan csináld?

Gyógynövényes teát is ihatsz. Hogy jobb eredményeket érj el a diéta során, elkezdhetsz mozogni. Azonban fontos, hogy a böjti napokon ne hajszold túl magad. Ha már több hete csinálod az diétát, de nem fogysz, próbáld ki 3 böjti nappal Változtathatsz a nem böjti napokon fogyasztott ételeken is.

Mit takar?

Ha eleget fogytál, átválthatsz a diétára, amely során csak heti 1 alkalommal fogyasztasz kevesebb kalóriát. Miután elérted a kívánt eredményeket, visszatérhetsz a szokásos étrendedhez.

Ha túl nehéz számodra csak kalóriát fogyasztani a böjti napokon, megnövelheted ra. De ebben az esetben alacsony szénhidráttartalmú étrend szükséges az 5 normál napon. Használhatsz különböző alkalmazásokat a kalóriák számlálására.

Mi az Intermittent Fasting?

Mielőtt hozzákezdenél a diétához, konzultálj az orvosoddal. Káros lehet serdülőknek, táplálkozási zavarral küzdőknek, terhes- és szoptató nőknek. A cukorbetegeknek és a krónikus betegségben szenvedőknek is óvatosnak kell lenniük. Készen állsz az diétára? Vagy már elég tapasztalatod van a témában, és ismersz más hatékony diétát? Mondd el egy kommentben! A cikk a BS angol nyelvű cikke nyomán készült a Kapucíner fordításában.