A fogyás elősegítésének módjai, 6 fogyókúrás mítosz, amitől kövérebbek lehetünk


Az anyagcsere-gyorsítás és a fogyás 9 módja Az anyagcsere-gyorsítás és a fogyás 9 módja Az anyagcsere-gyorsítás és a fogyás 9 módja Mindenki szeretné, hogy gyors legyen az anyagcseréje, csökkentve ezáltal a testzsírt.

a fogyás elősegítésének módjai

A fogyás képessége szorosan kapcsolódik az alapanyagcsere sebességéhez, amely függ az emberi izom mennyiségétől, valamint a hormonális szinttől és az egyéni inzulinérzékenységtől. Ebben a cikkben részletesen megnézzük, milyen stratégiákat alkalmazhatunk az anyagcsere felgyorsítására, így kalória és zsír eldobására. Kardiózás reggel éhgyomorra A reggel éhgyomorra végzett kardió nagyszerű az anyagcsere fokozásához a nap elején.

a fogyás elősegítésének módjai

Katekolaminok Az olyan stimulánsok, mint a koffein és a termogén, amelyek a szimpatikus-utánzó rendszerre hatnak, ugyanannyi idő alatt fogyni hs kalóriát égethetnek el, növelve a pulzusszámot, és elősegítve a trigliceridek zsírszövetekből történő felhasználását energiaként. Karnitin Miután a triglicerideket kivonták a zsírszövetekből, azokat L-karnitinnel béta-oxidációba kell szállítani, hogy a test által felhasználható energiává alakuljanak át.

Elegendő L-karnitin hiányában a hosszú láncú zsírsavak nem képesek teljes és hatékony oxidációval rendelkezni. Ezért a karnitin az optimális anyagcsere kulcsfontosságú eleme.

a fogyás elősegítésének módjai

Szénhidrátok Az aktív pajzsmirigyhormon a trijód-tironin hormon T3. Ez a hormon diktálja az anyagcsere és minden átalakulás ütemét a szervezetben. A T3 hormon főleg a T4 tiroxin hormon T3-vá történő átalakításával jön létre.

7 étel, ami AZONNAL BEINDÍTJA A FOGYÁST!

Ahhoz, hogy ez az átalakulás a májban megtörténjen, májglikogén jelenlétére van szükség. Ez azt mondja nekünk, hogy a T4 T3-ra való jó átalakulásához szénhidrátokat kell fogyasztani. Ezért még a ketogén étrendben is szükség van kis szénhidrát-utántöltésekre a máj glikogénjének helyreállításához, a pajzsmirigyhormon hatékony átalakulásának biztosításához. Látták, hogy az alvási problémákkal küzdő alanyokban a zsírvesztés különböző mértékben akadályozva van a kortizol túlzott termelődésének köszönhetően, amely gyakori helyzet, amikor az ember keveset alszik.

Kerülje a feldolgozott ételeket az egészséges fogyás érdekében

A nyugodt alvást elősegítő táplálékkiegészítők jelentősége fokozatosan növekszik, és fontos szerepet töltenek be a fogyókúrás kiegészítők között. Inzulinérzékenység Az anyagcsere felgyorsításának másik fontos eleme az inzulinérzékenység.

Az "inzulinérzékenység" révén az inzulintermelést minimálisra kívánjuk csökkenteni egy adott szénhidrát adagolással. Ez a folyamat az izomtömeg növelésének és a zsírtömeg csökkentésének egyik kulcsa.

Az inzulinérzékenység étrendi stratégiákkal, például "carb cycling" vagy GDA Glucose Disposal Agentes alkalmazásával növelhető. A legismertebb GDA-k közül megemlítjük a berberint borbolya vagy a króm-pikolinátot.

5 étel az egészséges fogyáshoz

Súlyzós edzés A súlyzós edzés olyan elem, amely a legnagyobb potenciállal rendelkezik az anyagcsere hatékony növelésére. A sovány a fogyás elősegítésének módjai növelése bizonyosságot nyújt számunkra az alapanyagcsere fokozódásában és abban a képességben, hogy nyugalmi állapotban több kalóriát égessünk el. Ezenkívül az izomtömeg más tényezőkre is hatással van, például az inzulinérzékenységre és a termogenezis miatti hőelvezetésre, vagyis arra a képességre, hogy kalóriákat égessen hő és nem energia előállítására az úgynevezett "anyagcsere-előny".

Rendszeres időközönként fogyasszon fehérjét "fehérje ingerlés" A fehérjék szerkezete nagyon összetett.

a fogyás elősegítésének módjai

Az őket alkotó aminosavak felhasználásához testünknek jelentős mennyiségű energiát kell költeni! A fehérjék grammonként 4 kcal-t tartalmaz, ugyanúgy, mint a szénhidrátok, de főleg "építő jellegűek", és csak másodlagosan energikusak glükoneogenezis.

a fogyás elősegítésének módjai

A fehérjék ezért az anyagcserét nagyobb kalóriafelhasználásra késztetik, ezért a fehérje rendszeres időközönkénti napi többszöri bevétele fehérje ingerlés az anyagcserét fokozottabb munkára indítja. Kerülje a túledzést!

A túledzés szindróma az egyik feltétel, amelyet el kell kerülni az optimális anyagcsere fenntartása érdekében. A túl intenzív, túl hosszú és túl gyakori edzésingerek lelassíthatják az anyagcserét, mert a test meghaladja a helyreállítási képességét.

Ez a szindróma képes megállítani a javulást a kismértékű tömegnövelés és a zsírvesztés növekedése szempontjából, de mindenekelőtt azt kockáztatja, hogy gátolja a normális anyagcserét, problémákat okozva az immunrendszerben a fogyás elősegítésének módjai az alvás-ébrenlét ritmusában. Tartalomhoz tartozó címkék: Egészséges étrend Kapcsolódó termékek 5.