Az alvás lefogyhat


Sarok Úgy tűnik, hogy az alvás és a fogyás hogyan kapcsolható össze és mennyire súlyos. Biztos vagyok benne, hogy a legtöbb ember nem nagyon figyel erre. Vegyünk például két embert, akik ugyanazokat az edzéseket végzik ugyanolyan intenzitással, és ugyanolyan sovány hús-étrendet fogyasztanak sok zöldséggel és mérsékelt mennyiségű szénhidráttal. Szerinted azonos testalkatúaknak kell lenniük?

És ha az egyik túlsúlyos, a másik pedig tökéletes, sovány, mit mondasz?

Hogyan lehet lefogyni alvás közben

Valószínűleg azonnal metabolikus betegségekről, genetikai problémákról vagy valami másról fog beszélni. És kevesen teszik fel a kérdést: mi az alvás módjuk? Valójában a modern világban a fogyás témájáról csak szó esik. És alapvetően minden csak az edzés körül forog például és megfelelő táplálkozás A fogyás képlete körülbelül így szól: "kevesebbet egyél és többet mozogj".

És semmi más? Alvás és fogyás. Van itt függőség? Ugyanakkor a túlsúlyosak száma megközelítőleg azonos. Van-e összefüggés az alvás és a fogyás között? Ha nem kap elegendő éjszakai pihenést éjszakánként kevesebb, mint hét óracsökkentheti vagy semmissé teheti étrend-rendszerének előnyeit - derül ki az Annals of Medicine publikált tanulmányból.

Az alvás valóban segít a fogyásban?

Belső szervek ". Ebben a kísérletben a résztvevők éjszakai pihenési szokásaik eltérőek voltak. Ők is mind fogyókúrás étrendet tartottak. Amikor a résztvevők minden nap megkapták a szükséges pihenést, a fogyás fele zsírból származott. Amikor elkezdték csökkenteni az éjszakai pihenésüket, a zsírveszteség felére csökkent ugyanannyi étel esetén.

Egészséges alvási szokások

Érdekesebb, hogy éhesebbnek érezték magukat, hiányzott az élelem, és hiányzott a mozgáshoz szükséges teljes energia. Kapcsolat az anyagcserével Most térjünk rá az anyagcsere folyamatokra.

Kezdőlap Fogyás: igen, az alvás miatt fogyhatunk! Ahhoz, hogy az anyagcserénk aktiválódjon, és hogy alvás közben zsírokat égessünk, fontos, hogy elegendő alvási kvóta álljon rendelkezésre a testünk számára. Ehhez inkább a 7 és 9 óra közötti alvást élvezze. Minden bizonnyal nehéz, de kevesebb, mint a másnap rád váró hiit ülés. Bár télen szeretjük a nagy pizsamát és a kényelmes fürdőköpenyünket, hogy melegen alszunk, hogy alvás közben fogyjunk, félre kell hagynunk őket.

Kiderült, hogy az alváshiány közvetlenül befolyásolja a testet, és az úgynevezett "anyagcsere gyengeséget" okozza. A kifejezést a Chicagói Egyetem kutatói fogalmazták meg, akik négy nap alatt zajló változásokat vizsgálták. De csak négy nap van, azt mondod. Mi lehet itt tragikus?

Végül is, egy pár csésze erős kávé és indulhat, mi a probléma?

Próbálja ki az alvó kapcsolót

Sokan gondolják így, de nézzük meg a kísérlet eredményeit. Mindössze négy nap alatt teljesen megszakad a szervezet képessége az inzulin a vércukorszintet szabályozó fő hormon megfelelő használatára.

az alvás lefogyhat

Azoknak, akik nem tudják, miért rossz ez. Amikor az inzulin megfelelően működik, a zsírsavakat és a lipideket azonnal eltávolítják a véráramból, és gátolják a test különböző szerveinek zsírlerakódásait. Amint inzulinrezisztensebbé válik, a zsírok lipidek aktívan keringenek a véráramban, és semlegesítik a nagy mennyiségű inzulint. Ennek eredményeként a zsír különböző szervekben tárolódik, például a májban, és cukorbetegséghez, valamint általános súlygyarapodáshoz vezethet.

Az alvás megölte az embert és a vért A fehérjebevitel ugyanis növeli az anyagcserét, elősegítve az izomnövekedést. A fokozott anyagcsere azt jelenti, hogy az alvás során nagyobb mennyiségű kalória ég el az éjszaka folyamán. Ha ugyanazt a protein shake-et egy kis ellenállóképességi edzés után, 3 órával lefekvés előtt veszik be, az eredmények nagymértékben javulhatnak. Amire azonban ügyelnie kell, az a napi teljes kalóriabevitel, mivel a fehérjeturmix fogyasztása növelheti azt, és helyette súlygyarapodást eredményezhet.

Kapcsolat a hormonokkal De ez még nem minden. Mi az éhség? Sokan úgy vélik, hogy az éhség csak akaraterő kérdése és kontrollálható. De ez korántsem így van. Az éhséget két hormon szabályozza: a leptin és a ghrelin.

A leptin a zsírsejtekben termelődő hormon. Minél kevesebb leptint termel, annál inkább éhesnek érzi magát. Viszont minél több grelint termel, annál inkább éhesnek érzi magát, kevesebb kalóriát éget el, és az ételt testzsírként tárolják. Más szavakkal, a sikeres fogyás érdekében kordában kell tartani ezen hormonok szintjét, de az alváshiány ezt lehetetlenné teszi.

az alvás lefogyhat

A Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism folyóiratban megjelent tanulmány megállapította, hogy a napi hat óránál kevesebb alvás jelzi az agyad számára, hogy gátolja a leptin termelését és serkenti a ghrelin termelést.

Ha ez nem elég, akkor van egy másik tényező, amelyet a tudósok felfedeztek. Ez súlyosan megzavarhatja a fogyás terveit. Ha nem alszol eleget, a kortizol szinted emelkedik. Ez egy stresszhormon, amely gyakran társul a megnövekedett testzsírhoz. A kortizol az agy jutalomközpontjait is aktiválja, amelyek egészségtelen étvágyat okoznak. A kortizol és a ghrelin magas szintje robbanékony keveréket hoz létre az agyában, amely elzárja elégedettségi zónáját az ételektől. Éhséged pedig állandó társad lesz.

Az alvás lefogyhat

Az élelmiszer-bevitel hirtelen növekedése nélkül benne van ebben az esetben ne tartson sokáig. Mindez meghatározza a veszteséget a fogyásért folytatott harcban. Az ételbevitel ellenőrzése elvesztése Ez lehet a vége, de szeretnék megemlíteni egy másik problémát, amelyet egészséges alvás hiányában tapasztal. Kiderült, hogy a nem elegendő alvás olyan állapothoz vezethet, mint egy részeg emberé.

Hiányzik a mentális egyértelműség, és nem tudsz megfelelő motivált döntéseket hozni.

Hogyan lehet lefogyni alvás közben

Különösen az Ön által fogyasztott termékek kapcsán. Az agyad örömközpontjában megnövekedett aktivitás arra készteti, hogy vigasztalást keressen a magas kalóriatartalmú ételek fogyasztásában. Általában a szigetelt agylebenyed amely egészséges alvás hiányában meggyengült kiegyensúlyozza ezt a folyamatot, és erőt ad a rossz vágyak elleni küzdelemhez. De most nem ez a helyzet. Az alváshiány a tudósok kutatása szerint arra kényszeríti Önt, hogy az összes ételből nagy adagot válasszon, ami fokozott valószínűséggel vezet a túlsúly eléréséhez.

Ha nem vagy fáradt, akkor még egy tényt a brazil tudósoktól. Nem számít, milyen fitnesz céljaid vannak, a nagy izomzat nagyon fontos. Végül is az izommunka segítségével égetünk el több kalóriát és zsírt. De a nem elég éjszakai pihenés ennek a folyamatnak az ellensége. Tudósok Brazíliából megállapította, hogy az elégtelen alvás csökkenti a fehérjeszintézist ami az izom építőköveizomvesztést okoz, és nagyobb valószínűséggel megsérül.

Egészséges alvási szokások Mint fentebb megtudtuk, az egészséges táplálkozás és a testmozgás csak néhány oldala a fogyókúrának. Próbálja ki az alábbiakban ajánlott éjszakai pihenési szokásokat, és váratlan eredményeket tapasztalhat a testtömeg csökkentése érdekében folytatott harcában.

Kihagy egy kiadós vacsorát Természetesen, ha kedveli fogyás sst bőséges adag pizzát lefekvés előtt, vagy hatalmas hamburgert rendel online, házhoz szállítással, akkor valószínű, hogy reggel felébredve nemcsak a gyomrában jelentkező nehézséget, hanem általános érzést is érez a fáradtságtól. Ehelyett próbálja könnyebbé és ízletesebbé tenni a vacsoráját. Hozzáadhat zöldségeket, sovány fehérjét, egy kis tál rizst, hajdinát, quinoát vagy más teljes kiőrlésű gabonát.

Felhívjuk figyelmét, hogy az adagoknak nem szabad nagynak lenniük, de nem is okozhatják éhségüket elalváskor. A kalória csökkentése a nap az alvás lefogyhat arra készteti a szervezetet, hogy energiát fordítson nem az élelmiszer emésztésére, hanem zsírégetésre alvás közben.

Így a fogyás alvás közben következik be. Csökkentse a hálószoba hőmérsékletét Természetesen kényelmes, ha az alvás lefogyhat melegen és otthonosan tartja az ágyban, de tudta-e, hogy a hálószobában a levegő hűvös tartása fogyáshoz vezethet?

A Diabetes orvosi folyóirat egy kis kísérletet idézett, amelyben a résztvevők három különböző hőmérsékleten aludtak: 18, 23 az alvás lefogyhat 28 Celsius fokon. Akik 18 fokon aludtak egy hónapig, megduplázták a barna zsírtartalmat, ami csökkentette a hasi zsírtartalmat. A kalóriákat tároló fehér zsírtól eltérően a barna zsír mitokondriális sejtek aktívan termelnek energia, a kalóriákat hővé alakítva.

Vegyen egy kis fehérjetartalmú snacket lefekvés előtt ha szükséges Kerülni kell a késői nassolást, de ha csak egy dübörgő gyomrot kell megnyugtatnia, akkor a fehérje a legjobb választás. Csak egy kis adagra van szükséged az étvágyad megnyugtatásához.

EXTRA AJÁNLÓ

Próbáljon meg egy kis darab sajtot, egy marék diót, vagy egy pohár tejet vagy tejterméket. Készítse el előre a reggelit Az étkezés megtervezésének szokásának ápolása biztos módja annak, hogy korlátozza a felesleges kalóriabevitelt. Készítse elő és tervezze meg reggelijét időben, hogy ne gondoljon a reggeli és az ebédre reggel, és ne rohanjon magas kalóriatartalmú gyorsétterembe, helyette egészséges adag egészséges ételeket.

az alvás lefogyhat

Lefekvés előtt válassza le az összes elektronikát. Az alvás és az alvás lefogyhat fogyás kéz a kézben jár. A kutatások azt mutatják, hogy a zsugorodó képernyőidő segíthet gyorsabban elaludni, mivel az élénk vizuális képeket eltávolítjuk a retináról, és testünk akadálytalanul léphet éjszakai üzemmódba.

Kapcsolódnak-e az alvás és a fogyás, és hogyan lehet lefogyni egy álomban? Alvás és fogyás

Lefekvés előtt itt az ideje, hogy elolvassa kedvenc könyvét, elmélkedjen vagy meleg fürdőt vegyen. Másrészt a cukorral édesített finomságok fogyasztása, az alkoholfogyasztás vagy a tévéműsorok késői nézése csak felmelegíti a tested és megnehezíti az elalvást.

Ehelyett készítsen egy csésze kamillát vagy más gyógyteát, vegyen elő egy könyvet és lazítson. Minden nap ugyanabban kelebihan elite s7 hibrid zsírégető időben feküdjön le. Ha nemcsak az éjszakai elalvással, hanem a reggeli ébredéssel is küzd, feltétlenül állítson be szigorú alvási rutint. Célozza, hogy minden nap ugyanabban az időben aludjon el és ébredjen fel, az alvás lefogyhat attól, hogy elfoglalt vagy edz.

Ez segít jobban aludni és könnyebben felkelni a reggeli edzéshez. A jól meghatározott alvási az alvás lefogyhat szerint általában jobban alszanak. Azt is tudjuk, hogy a fogyáshoz elengedhetetlen az elegendő alvás. Az Annals of Internal Organs című folyóiratban megjelent tanulmány megállapította, hogy a középsúlyos emberek naponta általában 16 perccel többet alszanak, mint a túlsúlyosak.

Amint fentebb tárgyaltuk, az az alvás lefogyhat segít a ghrelin és a leptin szintjének szabályozásában, ami stimulálhatja az éhséget és szabályozhatja az étvágyat. Kerülje az az alvás lefogyhat éjszaka Úgy tűnhet, hogy néhány pohár bor éjszaka segít gyorsabban elaludni. De ez valóban nem segít abban, hogy a testének szüksége legyen a mély, pihentető alvásra.

Ugyanis amikor az alkoholból származó cukor metabolizálódik, a test valójában nem pihen. Ez az elalvás szakaszának növekedéséhez és egy rövidebb töredékes álmodási zsírégető egész évben vezet.

Amint láthatja, ahhoz, hogy az alvás részt vehessen a fogyásban, nem kell annyira. Csak kövesse a fent leírt egyszerű szabályokat, és aludjon legalább 7, de legfeljebb kilenc órán át, elaludjon körülbelül 10 órán át, mert az alvás kezdetének és éjfél közötti időtartama maximális pihenést biztosít az összes testrendszer számára.

Remélem, most nem ezt gondolja alvás és fogyás két különböző dolog. Fogyni egy álomban, mítoszban vagy valóságban? A legújabb kutatások szerint a megfelelő körülmények között a test akár 70 gramm tiszta zsírt is elégethet egyik napról a másikra. Mi a zsírégetés titka alvásban, mik ezek a körülmények? Cikkünkben többet elmondunk a fogyás egyszerű és teljesen ingyenes módjáról. Miért híznak meg az emberek? Az emberi test hihetetlenül összetett és önszabályozó mechanizmus, saját szigorú törvényeivel és rendeleteivel.

És ha bármelyikük megbukik - megbetegedünk Az elhízás szintén betegség. Alacsony fizikai aktivitással, anyagcserezavarokkal jár, a stressz, a hormonális rendellenességek és az alultápláltság hátterében.

30 Minute Deep Sleep Music: Calming Music, Relaxing Music, Soothing Music, Calming Music, ☯426B

Az éles súlygyarapodás fényes és sikító tényező a test lebontásában, amelyet sürgősen korrigálni kell. A hosszú távú alvászavarok visszafordíthatatlan zavarokat okoznak a test működésében, amelyek súlygyarapodást váltanak ki. Miért fogynak az emberek alvás közben? Mint tudják, az alvás lefogyhat szénhidrátok jelentik a szervezet fő energiaforrását. A hasnyálmirigy minden nap termel inzulint, amely elősegíti a glükóz felszívódását és a felesleges glükóz felhalmozódását zsír formájában.

Éjszaka az étkezés óránál hosszabb ideig nincs. Honnan veszi a test energiáját? Így van, a zsírtól - ez az alvás közbeni zsírégetés fő titka. A növekedési hormon elindítja a zsír energiává alakításának folyamatát, ugyanazon stratégiai tartalékok felhasználásával az oldalakon és a hason.