Az egyszeresen telítetlen zsír okoz e fogyást, Ezért kell zsírt enni, hogy fogyni tudj! | Well&fit


Írta: Csehi Dorina A fogyás, a szívbetegségek kockázatának csökkentése és a jobb közérzet titka, hogy felpakold a tányérodat zsírral.

az egyszeresen telítetlen zsír okoz e fogyást

Persze nem mindegy, hogy milyennel! Melyek a jó zsírok, és miért van rájuk szükség?

az egyszeresen telítetlen zsír okoz e fogyást

A telítetlen zsírok olyan betegségeket gátló antioxidánsokat tartalmaznak, mint az E-vitamin. Kimutatták, hogy segítenek csökkenteni a magas koleszterinszintet, így kisebb a szívbetegségek kialakulásának kockázata is.

Ráadásul az omega-6 és az omega-3 zsírsavak fontos szerepet játszanak számos testfunkciónk, mint például az immunrendszerünk és a szívünk megfelelő működésében.

KÖNNYŰ GYORS FOGYÁS 1 RÉSZ - egy biztos módszer az egészséges fogyáshoz

Ha fogyni szeretnél, íme még egy fontos ok a jó zsírok fogyasztására: az egyszeresen telítetlen zsírsavak segítenek elégetni a hasi zsírt. Míg az egyszeresen és a többszörösen telítetlen zsírokra kifejezetten szükségünk van, az étrendedben lévő kevés telített zsír sem okoz akkora problémát, mint korábban gondolták.

Author Evelin Erdei Tags koleszterintelítetlen zsírsavaktelített vagy telítetlen zsírsavaktelített zsírsavak Manapság egyre többet hallhatunk és olvashatunk táplálkozással kapcsolatos témákról. Az egyik sokakat érintő terület a zsírfogyasztási szokások és a szív- és érrendszer egészsége közti összefüggés kérdésköre. A téma nagy jelentőséggel bír; hasonlóan a nemzetközi adatokhoz, sajnos hazánkban is vezető helyen szerepelnek a különféle szív-érrendszert érintő krónikus betegségek. Azt sokan tudják, hogy ha a vérzsírok szintje — köztük a koleszteriné — túlzottan magas, az érelmeszesedést okoz és így emeli a szív-és érrendszeri betegségek kockázatát. Az azonban, hogy étrendünk zsírtartalma és annak minősége pl.

A közelmúltban végzett vizsgálatok azt sugallják, hogy a tejben, sajtban és a húsokban lévő telített zsírok nem olyan károsak, mint ezt megelőzően hitték, hiszen nem találják az összefüggést a telített zsírban gazdag étrend és a szívbetegségek megnövekedett kockázata között. A jelenlegi iránymutatások még mindig azt az érzetet keltik, hogy korlátozni kell a telített és a transzzsírsavak bevitelét, így valójában neked kell eldöntened, hogy ebben az átmeneti időszakban, amíg nem végeznek átütő erejű kutatásokat, melyik étkezési iskolát követed.

az egyszeresen telítetlen zsír okoz e fogyást

Amit összességében ki lehet jelenteni, hogy maga a zsírfogyasztás nem rossz dolog, ha mérsékelten történik. Ne felejtsd el, hogy a jó és a rossz zsírok továbbra juventus fogyás kalóriákban dúsak, ezt tartsd szem előtt, amikor megtervezed az étrendedet.

Írta: Jaksa Petra Avokádó, mandula, olívaolaj — néhány azok közül a szuper egyszeresen és többszörösen telítetlen zsírsavak közül, melyek hozzájárulnak a karcsú alak megőrzéséhez.

A mostani táplálkozási irányelvek szerint a napi kalóriás étrend esetében a zsír, beleértve az egészségeseket is, nem haladhatja meg a 65 grammot. A legegyszerűbb talán az alacsony minőségű szénhidrátokat, vagy más, telített zsírokban gazdag ételeket helyettesíteni az egyszeresen vagy többszörösen telített zsírokban gazdagabb ételekkel, így nem kell tartani az extra kalóriáktól.

az egyszeresen telítetlen zsír okoz e fogyást

Fotó: RF.