Fogyókúrás ebédek


fogyókúrás ebédek

Zabkása Bár ez az isteni reggeli folyton élen jár, ha fogyókúra a téma, nem lehet eleget hangsúlyozni: a zabkása az egyik legszuperebb és leglaktatóbb ételünk. Magas rost- és fehérjetartalmának köszönhetően gyorsan eltelít, és mivel lassan felszívódó szénhidrát, így hatása akár egész délelőtt kitart. Uborka Fogyókúrás ebédek azt gondolhatnánk, hogy az uborka csak köretként fogyasztható, karcsúsító pózok tévedünk.

fogyókúrás ebédek

Ez az csodás zöldségféle ugyanis rendkívül magas víztartalma miatt bátran fogyasztható a nap bármely szakában, ugyanis alacsony kalóriatartalma ellenére gyorsan eltelít. Egy kis kapros, fokhagymás, tejfölös mártogatóssal pedig tökéletes vacsora.

Görögdinnye A görögdinnye a nagy hőségben fogyókúrás ebédek elég ebédre vagy vacsorára is, ami magas víz- és rosttartalmának tudható be. Nyáron egyébként sem kívánja a szervezet a nehéz, kalóriadús fogásokat, ezért a görögdinnye tökéletes választás. Gyorsan eltelít már önmagában is, de egy kis puffasztott rizzsel fogyasztva akár órákig nem leszünk éhesek.

Gyümölcsjoghurt házilag A sovány joghurt okat olykor-olykor beiktathatjuk diétás ételek gyorsan étrendünkbe, de a gyümölcsjoghurtokat inkább kerüljük.

fogyókúrás ebédek

Natúr joghurtból, természetes édesítőkből, bogyós gyümölcsökből isteni házi finomságokat készíthetünk, amelyek nem csak nagyon finomak, de jóval egészségesebbek és diétásabbak is, mint boltban vásárolt társaik. Ráadásul rengeteg energiával töltenek fel, ha reggelire, tízóraira fogyasztjuk. Ráadásul nyáron fillérekért megvásárolható ez a csodás zöldségféle, amelyből mindenféle rakott, csirkés étel készíthető, de akár fogyókúrás fasírozott is.

fogyókúrás ebédek

Kapcsolódó cikkek. Fontos információk.

Írta: B Z Lássuk be: a fogyás, illetve az ideális testsúly megtartása igazán kemény munka, és ebben egyáltalán nincsenek segítségünkre a környezetünkben könnyen elérhető feldolgozott élelmiszerek, illetve más, fogyást akadályozó tényezők, mint a stressz vagy a kevés alvás. A siker kulcsa lehet, ha bizonyítottan súlycsökkentést elősegítő élelmiszerekből fogyasztunk minél többet, az egészségtelenebb alternatívák helyett. Ahhoz, hogy elérd az ideális súlyt, a táplálkozási szakemberek azt javasolják, hogy ezek az ételek kerüljenek a bevásárlólistádra. Az almahéj urzolsavban gazdag, mely egy természetes növényi vegyület, ami fokozza a zsírégetést.