Fogyás kalória. Nem megy a fogyás? Számoljunk!


Hogyan adhatsz le 1 kilót?

A napi kalóriaszükséglet fogyáshoz az első dolog, amit ki kell számolnunk, amikor diétázni szeretnénk. Tudni kell a magasságod, súlyod, életkorod és a napi aktivitásod adatait, majd ebből lehet végül kiszámolni egy közelítő értéket.

Hatályos: Az adatok kezelésével összefüggésben Szolgáltató mint adatkezelő ezúton tájékoztatja a Honlapot igénybe vevő felhasználókat a Honlapon általa kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése körében követett elveiről és gyakorlatáról, a személyes adatok védelme érdekében tett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintett felhasználó jogai gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről. A Honlapról elérhető alábbi felületre, szolgáltatásokra vonatkozó adatkezelési szabályok külön tájékoztatókbantalálhatóak, amelyek az adott felületeken érhetőek el: Karrier, Hírlevél, Törzskártya, Sportolói jelentkezés. A cookie-val kapcsolatos részletes adatkezelési szabályok szintén külön tájékoztatóban találhatóak.

Napi kalóriaszükséglet fogyáshoz A legegyszerűbb egy kalória kalkulátor segítségével kiszámolni, hogy neked személy szerint mennyi az a kalóriamennyiség, ami a fogyáshoz szükséges.

Ha meg van ez a szám, abból már ki lehet számolni, hogy mennyit kell enned egy nap beinduljon a fogyásod. Példa kedvéért, ha egy cm magas nő vagy, aki 84 kiló, akkor kalóriára van szükséged, ha nem sportolsz semmit. Eleinte elvonásnak fogod érezni, de ha fokozatosan csökkented a kalóriád, akkor egy idő után hozzászoksz a kisebb adagokhoz.

Körülbelül kalóriánál érdemes kezdeni az első pár napban aztán fokozatosan csökkentve a napi kalóriaszükséglet mértékét. Meddig csökkenthetem a kalóriaszükségletem? Pár hét vagy hónap múlva már elérheted az kalóriát is és nem is leszel éhes.

További cikkeink a témában

Azonban nem árt tudni, hogy van egy minimális határ, ami alá már biztosan nem szabad menned. Mennyit fogok fogyni így naponta? A fenti példánál maradva már a vége fele kalóriát fogsz elégetni és naponta átlagban 90 g-t fogyhatsz.

  • Így számolható ki a kalóriadeficit 3 egyszerű lépésben - MYPROTEIN™
  • Nem megy a fogyás? Számoljunk!
  • Gyors fogyás diéta nélkül
  • Fogyás gyorsan egészséges
  • Szociális szorongásos rendellenesség fogyás
  • Napi kalóriaszükséglet: mennyi kalóriát vigyél be, ha fogyni szeretnél?
  • B12 a fogyás mellékhatásaihoz
  • Dieta în diabet

Nem túl gyors, de így nem fogsz visszahízni se. Nem győzöm hangsúlyozni, hogy fokozatosan csökkentsd a kalóriaszükségleted, hogy hozzá tudjon szokni a szervezeted, mert különben éhezni fogyás kalória.

fogyás kalória

Ugyan így, amikor már látod, hogy nemsokára eléred a célod, fokozatosan emeld a kalóriaszükségleted a normális szintedre, mert ha drasztikusan elkezdesz többet enni, mondván te már lefogytál, olyan gyorsan fogsz újra visszahízni is. A cél ne a gyors eredmény legyen, hanem a fogyás kalória fogyás.

fogyás kalória

Te is állandóan éhezel? Te sem salátán akarsz élni?

fogyás kalória

Töltsd le az ingyenes anyagunkat! Hová küldjük?

  • Napi kalóriaszükséglet fogyáshoz - Diet Maker
  • 3 durva tévhit a kalóriaszámolásról | Well&fit
  • Az alvás lefogyhat
  • Fogyhat e azzal hogy megbetegszik
  • Tea fogyás tanulmányok
  • Kalória kalkulátorok - Fogyókúra, diéta profi módon
  • Fogyókúrás utazási tippek
  • Fogyni 51 éves

Teremy Alex.