Fogyás uborka


Ha így eszed a savanyú uborkát, minden felesleget eltüntet rólad! Ha egy kis súlyfelesleggel küzdesz, nyugodtan ábrándozz tovább a nyári ruhákról, és tegyél meg mindent annak érdekében, hogy karcsúbb legyél.

fogyás uborka

Ha eleged van már a drasztikus fogyókúrákból, akkor most mutatunk egy olyan módszert, mely segítségével könnyen ledobhatsz magadról pár kilót. A savanyú uborka szinte minden háztartásban megtalálható, hiszen imádjuk ezt az fogyás uborka savanyúságot.

fogyás uborka

Leginkább télen fogyasztjuk, mivel nyáron más, szezonális zöldségeket is tudunk enni. Nagyon jó hatással van az emésztésre, hidratál, megszabadít a fölösleges zsírtól, és méreganyagtól, na meg a plusz kilóktól is.

fogyás uborka

Fogyaszthatunk akár csemege, akár kovászos uborkát is, mindkét fajta ugyanolyan egészséges. Egy közepes méretű savanyú uborka 11 kalóriát, 0,14 gramm zsírt, 0, 95 gramm fehérjét, és 2 gramm szénhidrátot tartalmaz.

fogyás uborka

Az uborka leginkább alacsony kalória- és magas víztartalmának köszönhetően igen hatékony zsírégető. A hőkezelés által csökken a C-vitamin tartalma, de nem kell aggódunk, hiszen ezt leszámítva is nagyon egészséges.

fogyás uborka

A kovászos uborka nagy előnye, hogy az erjesztés során igen magas lesz a probiotikum tartalma, ezért nagyon hasznos az emésztés számára, és serkenti a fogyást is. Nem elegendő, ha ugyanúgy fogyás uborka az uborkát, mint eddig, vagyis esetleg, ha csak darabot eszel meg a hús, és a krumpli mellé. A legjobb, ha önmagában fogyasztod, étkezést helyettesíts csak uborkával, vagy esetleg főzz mellé egy kevés barna rizst, keverd salátákhoz.

fogyás uborka

Nagyon fontos, hogy a diéta ideje alatt mellőzd a fehér lisztből készült élelmiszereket.