Gyorsan fogyjon le a karokról, A cikk tartalma


Hogyan fogyjunk a karunkról? Tihanyi László Szeretné tudni, hogyan tudna kifejezetten a karokról fogyni?

  • Gyors fogyás természetes
  • Juventus fogyás
  • Fogyás szemhéjak

Ha igen, jó helyen jár. Íme, néhány egyszerű és hatásos tipp.

Miért nem szabad gyorsan fogyni?

Egy-egy pontról fogyni nehéz, hiszen zsíreloszlás a genetikai térképünktől függ. A túlzott kalória bevitel a karok elzsírosodásához vezethet. Ezért nem elég a felsőtestre végzett edzés.

A szép, feszes és izmos karokért is meg kell dolgozni, ennek kulcsa viszont nemcsak a fogyás vagy a helyes étrend kialakítása.

Azért van ez, mert ezek az izmokat feszesítik, de nem égetik a zsírt az adott területen. Ahhoz tehát, hogy a karokról fogyjon, a teljes testet megmozgató edzést kell végeznie.

A specifikus edzés mellett érdemes egészséges étrendet követni. A következő tippek mind segítenek megszabadulni a nemkívánatos kilóktól a karok területén.

Fogyás módjai a kezeknél a könyök felett

Bár a hagyományos fogyókúrák a test egészére vonatkoznak, időnként fontos lehet csupán csak egy-egy testrészről fogyni. A kar ilyen testrész, ahol zsír halmozódhat fel. Étrendi követelmények: Csökkentse a kalória bevitelt Ahhoz, hogy egy adott helyről fogyjon, több kalóriát kell égetnie, mint amennyit bevisz.

Ezt úgy is elérheti, hogy csökkenti a napi bevitelt.

Hogyan fogyjunk a karunkról? – 15 egyszerű módszer

Emellett edzés segítségével kalóriát kell égetnie. Nem ajánlott hirtelen drasztikusan csökkenteni a kalória bevitelt, mert ez erőtlenné, energiátlanná, fáradékonnyá és álmossá teheti.

A fogyni vágyók többsége általában a has és a fenék feleslegétől szeretne megszabadulni, azonban más problémás területek is akadnak.

Érdemes tehát fokozatosan csökkenteni a kalória bevitelt és ezzel együtt egyre több kalóriát égetni edzéssel. Megfelelő étrend A megfelelő étrend rendkívül fontos. A kalória bevitel csökkentése mellett, fehérjében, lassan égő szénhidrátban és egészséges zsírokban gazdag ételeket érdemes fogyasztani. Ez segít az izomerő megtartását, miközben a zsírégetést is serkenti.

A fehérjék, babok és hüvelyes zöldségek teltség érzetet biztosítanak, ezzel előzve meg azt, hogy túl sokat egyen egyszerre. Több zöldséget és gyümölcsöt kell tartalmaznia az étrendjének, emellett nem lehetnek benne olyan egészségtelen ételek és italok, mint a Cola, az alkohol, a kezelt ételek, mint a chips és a kekszek.

Helyettesítse az egészségtelen telített zsírokat egyszeresen és többszörösen telítetlen zsírokkal melyeket olíva olajból, lenmagból, dióból, pisztrángból és lazacból nyerhet. Csökkentse a liszt és a finomított cukor bevitelét és növelje a teljes kiőrlésű ételek mennyiségét.

Igyon sok vizet Fogyasszon legalább 8 pohár vizet az étkezések között, ezáltal is kontrollálni tudja az étvágyát, serkenti az anyagcserét és zsírt is éget. Ne igyon túl sok vizet étkezéskor, mert ez hígítja a gyomorsavat és ronthatja az emésztést.

A tiszta ásványvíz méregtelenít és egyensúlyba hozza a stressz hormonokat.

Gyorsan fogyjon le a karokról a szénsavas italokat, a kávét és a cukros üdítőket. Többször egyen kevesebbet Ajánlott többször kisebb adagokat enni, ez segíti a szervezet helyreállását edzés után és alacsonyan tartja a vércukor szintet.

gyorsan fogyjon le a karokról

A reggeli kiadós legyen Ahhoz, hogy fogyni tudjon egészséges és kiegyensúlyozott reggelire van szüksége, amely fehérjét és rostokat és szénhidrátot tartalmaz. A bőséges reggeli egész nap teltség érzetet biztosít.

gyorsan fogyjon le a karokról

Töltse fel az izmait minden edzés után Az izmainak tápanyagra van szüksége edzésre, így testedzés után például a folyékony protein shake megfelelő ebéd lehet. A folyékony étel gyorsabban megemésztődik, mint a szilárd. Emellett legkésőbb 90 perccel edzés előtt egyen. Edzés: Szív- és érrendszeri kardio gyakorlatok Érdemes lehet kardió edzést folytatni fogyáshoz.

Ide tartozik a séta, a futás, az úszás, az aerobic, a biciklizés vagy az ugráló kötelezés, ezek mindegyikével kalóriát égethet. Ajánlott legalább heti három-négyszer 20 percet kardiózni hetente.

Ezt fokozatosan növelje percre heti öt-hatszor, ahogyan az ellenálló képessége növekszik.

gyorsan fogyjon le a karokról

Fekvőtámasz A súlyemelés rendkívül jól formálja a karokat, azonban a legtöbben nem vagyunk hozzászokva ehhez. Ezért a fekvőtámasz nehézkessé válik, főként a nők számára. Azzal kezdheti, hogy a kézre és a térdre helyezi a testsúlyt a kéz és lábfej helyett. A női fekvőtámasz, amikor a térd a talajon van, jó bevezetés lehet. Ezek után nyitott és zárt fekvőtámasszal folytathatja. A zártnál a karok vállszélességben vannak, a nyíltnál egymástól távolabb. Szék emelése Ez a gyakorlat jól edzi a tricepszet és formálja a kar hátsó részét.

Súlyemelés Kezdjen kisebb súlyokkal, kilóval, majd fokozatosan eddzen egyre nagyobb súlyokkal. A súlyzós edzések erősítik a kart és szálkásítják azt.

gyorsan fogyjon le a karokról

Tricepsz kickback Ez a gyakorlat a kar hátsó részét feszesíti. Kar csavarás - Álljon egyenesen, a karok oldalsó középtartásban - Fordítsa a tenyereket felfele, miközben karjait egyenesen tartja. Ezt a gyakorlatot addig ismételje, amíg csak lehet, de ne essen túlzásba, mivel ez izomlázat és fájdalmat okozhat.

Fekvőtámaszban haladás Ez a gyakorlat hasznos a felkar és a törsz edzésében. Ereszkedjen fekvőtámasz pozícióban és karral menjen előrefele egyikkel a másik után. Ez a törzset is erősíti.

  • A zsírvesztés fiziológiája
  • A zsír gyorsabban ég
  • Nem steak éget e zsírt

Ollózás Ez a gyakorlat olló csukásra és nyitásra emlékeztet, szintén segíti a gyorsan fogyjon le a karokról való fogyást. Ezt legalább hússzor ismételje meg.

gyorsan fogyjon le a karokról

Jóga Heti legalább kétszer végzett jóga vagy Pilates is sokat segíthet, mivel erősíti és nyújtja az izmokat, emellett szálkás izmokat épít és nem nagy testes izmokat. Ha követi a megfelelő étrendet és rendszeres és megfelelő edzést iktat az életébe, a karról való fogyás nem jelent fogyás szárított szilva indonézia majd problémát!

Csak elhivatottságra és fegyelmezettségre van szüksége.

Szeretnéd eltüntetni a karhájat? Akkor ezt tudnod kell!

Kérjük, ossza meg velünk tapasztalatait a fenti tanácsokkal kapcsolatban. Tetszett a cikkünk?

Ajánlja ismerőseinek!