Hogyan lehet nagy és fogyni


Ezek is érdekelhetnek

Hogyan lehet lefogyni és napi több mint kalóriát elégetni mindössze 9 perc alatt Ehhez még edzőtermi tagság sem kell Kíváncsi vagy, hogyan lehet fogyni? Az edzőterem vallásos eltalálása vagy a keto elérése elsőre nyilvánvaló válasznak tűnhet.

De nem mindig sikerül mindenkinek. Ezenkívül különbség van a terv és a kivitelezés megvalósíthatósága között; különös tekintettel a hosszú munkanapokra. Tehát, ha mindent elkövetett, hogy zsírt égessen és fogyjon, talán itt az ideje, hogy szünetet tartson a szokásos edzőtermi foglalkozásain, és alkalmazzon néhány új edzésprogramot a hatékonyabb eredmények érdekében.

hogyan lehet nagy és fogyni

Igen, az otthoni testedzés idejének megtalálása a fogyás érdekében kihívásnak bizonyulhat, különösen akkor, ha kezdő vagy és némi útmutatást igényelsz. De ha hallottál már a nagy intenzitású intervallum edzésről HIITtudnád, hogy ez nagyon kevés időt igényel - ebben az esetben mindössze 9 percet - és gyorsan megadhatja a kívánt eredményeket.

Tehát mielőtt elkezdené, itt van minden, amit tudnia kell arról, hogyan lehet fogyni a HIIT segítségével.

Hogyan lehet fogyni nagy intenzitású intervall edzéssel (HIIT)

Hogyan lehet fogyni nagy intenzitású intervall edzéssel HIIT A nagy intenzitású intervallum edzés, vagy a közismerten HIIT, az elmúlt néhány évben az egyik legfontosabb fitnesz trend. Ez olyan hogyan lehet nagy és fogyni végrehajtását foglalja magában, amelyek a szívverését megmozgatják.

  1. Hogyan lehet a leggyorsabban fogyni? - Fogyókúra | Femina
  2. Sophie Allen ben került kórházba egy rosszul sikerült endometriózis-műtétet követően.
  3. Fogyni keresni jutalmakat
  4. Fogyás hasról 3 nap alatt?

Ezeket a gyakorlatokat általában csak rövid ideig, maximális intenzitással hajtják végre, majd rövid intenzitású kis intenzitású gyakorlatok követik, a teljes aktivitás körülbelül 15 perc alatt teljesíthető. A HIIT edzés után a tested általában több energiát igényel, hogy helyrehozza önmagát, így a testmozgás befejezése után is több kalóriát éget el. Ezért a HIIT nemcsak hatékony megoldás, amikor a fogyásról van szó, hanem időhatékony is.

A Tabata csak körülbelül négy percig tart, és segít több mint kalória elégetésében ez idő alatt. A Tabatát először japán professzor, dr. Izumi Tabata, miközben kutatást folytatott a japán olimpiai gyorskorcsolya-válogatott edzésmódszereiről.

További cikkeink a témában

A 8Fit elveszíti a karzsír kihívását útmutatójaként a Tabata és csapata által ban végzett tanulmány közepes intenzitású folyamatos edzést 60 perc hasonlított össze a HIIT-tel 4 perc.

A tanulmány feltárta, hogy ez a HIIT stratégia nemcsak az izmokat erősíti, hanem a szív- és érrendszert is javítja. Azóta a Tabata a fitnesz rendkívül népszerű formája.

hogyan lehet nagy és fogyni

Alapvető gyakorlati struktúrát követ, amely magában foglalja a nagy intenzitású gyakorlatokat 20 másodpercig, majd 10 másodperces pihenést. Ezt minden gyakorlatnál nyolcszor meg kell ismételni. A Tabata nem követi a konkrét gyakorlatokat, így alapvetően bármilyen típusú kardiót végezhet, például burpeeket, guggolásokat vagy kettlebell gyakorlatokat.

hogyan lehet nagy és fogyni

A Tabata bárhol és bármikor előadható, mivel nem igényel semmilyen berendezést. Tehát, ha az első négy percben guggolást hajt végre, akkor ezt így csinálja. Hogyan lehet lefogyni a HIIT módon guggolással Először különítse el a lábát a csípő szélessége és a váll szélessége között. Ügyeljen arra, hogy a lábujjai előre nézzenek.

Szeretettel tálalva

Horgonyozza le a lábát a földre, a súlyával a sarkán. Fújja ki a mellkasát, amikor lejjebb kerül, miközben a csípőjénél csuklik.

  • Fogyás hasról 3 nap alatt? 10 étel, melyekkel menni fog! | Hello Tesco | Hello Tesco
  • Lehet, hogy kiválasztják az éppen divatos diéták egyikét, aztán fogynak vele 5, legfeljebb 10 kilót, és mivel ekkora túlsúlynál ez a fogyásmennyiség még nem túl látványos, a fogyni vágyó pár hét kínlódás után elveszti a kedvét, és úgy dönt, abbahagyja.
  • 5 dolog határozza meg, milyen gyorsan tudsz fogyni!
  • Hogyan lehet lefogyni 9 perc alatt nagy intenzitású intervall edzéssel (HIIT) GQ India
  • 5 kajaszabály, ha egyszerűen szeretnél fogyni! | halparadicsom.hu

Szögezze le térdeit kissé kifelé, tartsa őket a bokájához igazítva, miközben hátradől és leül. Ügyeljen arra, hogy ne dőljön befelé.

Ebből a körből te sem maradhatsz ki!

Lassan emelkedjen, miközben megtartja a megfelelő hogyan lehet nagy és fogyni, és helyezzen súlyt a sarkára, és a tetején nyomja a farizmát. Végezze el ezeket a rendszeres guggolásokat körülbelül 20 másodpercig, majd 10 másodperc pihenést.

hogyan lehet nagy és fogyni

Körülbelül nyolcszor ismételje meg ezt a 30 másodperces rutint. Bármennyire is kimerült vagy a szett végén, ne állj meg. Lassíthat, ha akar, de elengedhetetlen a készlet kitöltése.

Miután végzett négy percnyi guggolással, pihenjen kb. Válasszon hegymászókat, mivel gyorsabban dobog a szíve, és ez a kulcs a maximális kalóriaégetéshez. Így kell elvégeznie a gyakorlatot.