Magyarázza el a zsírégető zónát. Kapcsolódó cikkek


Lásd a menstruációt egy álomban "Amikor nyugalmi állapotban vagyunk, a test mindenképpen a fő üzemanyag-forrás, vagyis a mi raktározott zsírunk oxidálása vagy égetése felé irányul" - mondja Arciero.

magyarázza el a zsírégető zónát

Minél intenzívebben gyakorolja, annál inkább a teste szénhidrátokká válik energiaért. Minél nehezebben megy, annál gyorsabban kell a testének a tápanyagokat ATP-vé alakítania.

Tények a zsírégetésről — nem az éhezés a megoldás! A zsírégetés biológiai háttere A zsírsejtek mindig megtalálhatók a szervezetben, soha nem tűnnek el, számuk nagyjából éves korra stabilizálódik — ezért is fontos már gyerekkorban figyelni az egészséges étkezésre. A sejtek térfogata felnőttkorban éri el végleges formáját.

A szénhidrátokkal ezt hatékonyabban tehetjük meg, mint a zsírral, mert nem mindig van szükségünk oxigénre a szénhidrátok ATP-vé történő átalakításához. Tény, hogy testünk hajlamos megőrizni a szénhidrátkészleteket arra az esetre, amikor az oxigén kevés, de nagyon szükségünk van az energiára.

Az intenzitás korlátozása nem mindig megfelelő megközelítés.

A testünk ismét nagyon okos gépek. Összefoglalva: A testmozgás intenzitásának magyarázza el a zsírégető zónát a szénhidrátokból származó üzemanyag aránya is növekszik, miközben a zsír aránya csökken.

  1. Képzés a; Zsírégető zóna; a fogyás legjobb módja
  2. Melyik zsírégető edzés a leghatásosabb a számodra?
  3. Rudolf Dániel A 3 leghíresebb szovjet szexbotrány Ha használtál valaha kardiogépet, akkor talán emlékszel arra a kijelző mellett feltüntetett színes táblázatra, ami a különböző pulzustartományokat mutatja, és az edzés céljától függően más-más értékek elérését javasolja.
  4. Számítsa ki az edzés súlyának csökkentését Zsírégető pulzusszám számítás - Polar kisokos - Polar óra, P 1.
  5. Hogyan számolod ki a pulzusszámokat és mit jelent?

Ne feledje, hogy még mindig éget a szénhidrát és a zsír is, csak egy bizonyos ponton több szénhidrátot kezd el égetni, mint zsírt. Ez a fordulópont minden embernél más, és napról napra vagy edzésenként változhat; attól függ, hogy mikor kezdesz egyre nehezebben lélegezni, hogy lépést tudj tartani azzal, hogy az edzésed mennyire intenzív lett. Amikor ez megtörténik, nem vesz be elegendő oxigént a zsírégetéshez, ezért teste szénhidrátokká alakul energiaért.

magyarázza el a zsírégető zónát

Ha nagy intenzitással edz, összességében több kalóriát éget el. A nagyobb intenzitású testmozgás a test több rendszerét - beleértve a szív- és érrendszert és a légzőrendszert is - keményebb és gyorsabb munkára készteti, hogy ezen az intenzív szinten tovább tudjunk mozogni és működni - magyarázza Arciero. Például a szívnek gyorsabban kell összehúzódnia, hogy elegendő vért oxigént és tápanyagot szállító juttasson a működő izmokhoz; a légzőrendszernek keményebben és gyorsabban kell dolgoznia, hogy ebben a gyors ütemben lélegezhessünk.

Bármikor, amikor szerveinknek és izmainknak a normálisnál keményebben kell dolgozniuk, ehhez több energiára vagy kalóriára lesz szükségük.

Ennek jobb megértéséhez gondoljon a gyaloglás és a futás kérdésére, javasolja Pete McCall testedzés-fiziológus, M. Gyaloglás során elsősorban a zsír anyagcseréje történik üzemanyagként, de kevesebb kalóriát éget el, mint ha ugyanazt a távolságot futotta volna.

Hogy szabadulnak fel a zsírok?

Ráadásul "abban az időben, amely 3 mérföldet gyalogol, valószínűleg 4,5 mérföldet futhat", még jobban növelve a kalóriakiadást. Tehát, ha a nap végén a zsírégetés a cél, a több kalória elégetése összességében hatékonyabb, mint egy alacsonyabb intenzitással végzett uso del zsírégető, hogy úgynevezett zsírégető zónában maradjon.

magyarázza el a zsírégető zónát

Alacsonyabb intenzitással összességében kevesebb kalóriát éget el - mondja Arciero. Bónusz: A nagy intenzitású testmozgás azt is megnöveli, hogy mennyi kalóriát éget el a testmozgást követő pár napban, ami utólagos égési hatásként ismert. McCall szerint az emberek hajlamosak túlbecsülni az utánégés hatásait, de létezik, bár kisebb tényezőként szolgál a teljes kalóriakiadáshoz.

Hatékony zsírégetés futással – Fogyás és futóteljesítmény növelés

A nagy intenzitású edzések és a mérsékeltebb edzések keverése a legjobb módszer a zsír biztonságos, fenntartható módon történő elégetésére. Ami a testmozgást illeti, az intenzív testedzés és a mérsékelt testmozgás keveréke fontos, ha a végső cél a zsírvesztés.

magyarázza el a zsírégető zónát

Egyébként figyeljen a táplálkozására, az alvásra, a stressz szintjére, a hidratáltságra, a gyógyulásra és még számos egyéb tényezőre. Arciero és McCall egyaránt azt javasolja, hogy minden harmadik edzés legyen igazán intenzív, és magyarázza el a zsírégető zónát többi napot mérsékelt intenzitású edzéssel töltse fel - igen, ez olyan intenzitást jelent, amely ebbe a zsírégető zónába kerül.

A zsírégetés biológiai háttere

Így hagyhatja testét helyreállni és helyrehozni magát egy igazán intenzív edzés után, de mégis mozoghat és energiát költhet, amíg ott van. A túl nagy intenzitású munka sérüléshez és kiégéshez vezethet, de nem szabad teljesen figyelmen kívül hagyni, ha a cél a zsírégetés.

Mint az élet legtöbb dolgában, az egyensúly megteremtése a fitneszrutinban a legjobb módja annak, hogy fenntarthatóvá tegye és elősegítse a kívánt eredmények elérését. Adatvédelmi irányelveinknek megfelelően fogjuk használni.