Milyen gyorsan fogyni hiit


A tudomány szerint az egyik legideálisabb és leghatásosabb zsírégető mozgásforma a magas intenzitású szakaszos edzés - angolul High Intensity Interval Training vagy HIIT - ami az intenzív kardiomozgás egyik speciális változata.

A HIIT-edzés sikeressége és hatása abban rejlik, hogy a rövid ideig tartó, ugyanakkor magas intenzitású, izzasztó gyakorlatokat általában egy hosszabb pihenőszakasz követ.

HASRÓL FOGYÁS - célzott zsírégetés

Ennek az edzésfajtának köszönhetően a szervezet néhány másodperc alatt intenzív terhelés alá kerül, gyorsan emelkedik a pulzusszám, nem beszélve arról, hogy rövidebb idő alatt több kalóriát éget el a szervezet, ami a pihenőszakaszokban sem áll le.

Rövid idő alatt több kalóriát éget Tanulmányok kimutattákhogy a hagyományos, monoton aerob edzésekkel szemben a HIIT-edzés rövidebb idő alatt nagyobb mennyiségű zsírt tud elégetni energiaként.

milyen gyorsan fogyni hiit hogyan lehet otthon elveszíteni a hasi zsírt

Az intenzív mozgásforma növeli az edzés utáni oxigénfogyasztást is, amelynek révén egész nap pörög majd az anyagcsere. Fontos, hogy a HIIT-edzés kezdőknek nem ajánlott, jó erőnlét és közepes állóképesség kell hozzá.

milyen gyorsan fogyni hiit békés címer fogyás füstös pont

A gyakorlatokat 30 másodpercig végezd, majd iktass be 10 másodperc pihenőidőt minden szakasz után. Öt sorozatot végezz belőlük mindennap.

milyen gyorsan fogyni hiit fogyjon gyorsan az utazáshoz