Normál időkeret a fogyáshoz


Jonathan Lupo Először is őszintén remélem, hogy ez a történet hasznos információkat és figyelmeztető mesét nyújt azok számára, akik súlyproblémákkal küzdenek. Az a motivációm, hogy ne kérkedjek, ne prédikáljak, sőt ne is tanítsak. Sokkal fontosabb, hogy az olvasók fizikailag és érzelmileg is megértsék küzdelmemet, hogy tanulhassak a hibáimból nem feltétlenül a sikereimből.

Valójában többször óvatosságra intem az olvasókat a nyomomban. Minden út személyes. Amit elvesz tőle, az szintén személyes. Most, hogy ezt félreértettük, megpróbálok a lehető legrészletesebben bemutatni az általam létrehozott eszközöket, választási lehetőségeket és személyes tervet.

Kérjük, ne feledje és ezt többször megismétlemhogy minden tervet, amelyet követni kíván, egyénileg kell szabni, egy orvossal vagy az érintett egészségügyi szakemberrel konzultálva. Az első hibám az volt, hogy nem konzultáltam egészségügyi szakemberrel, és még mindig fizetem az árát amint megtudod, a történet végén. Ragaszkodom az adatokhoz.

Fresh articles

Miért döntöttem úgy, hogy lefogyok? Soha nem tapasztaltam problémákat a súlyommal, csak normál időkeret a fogyáshoz Érzelmileg érintenek az ilyen dolgok.

Soha nem viseltem ezt a címkét korábban, és bár racionalizálni tudnám, hogy a tényleges fizikai állapotom túlzásnak mondható tekintve a nyilvánosan elérhető kritikákat a mutatóval kapcsolatbanez engem elég erősen érintett.

Szóval elkezdtem azon gondolkodni, hogy mit szeretnék személyesen elérni. Kitaláltam néhány kezdeti célt némelyik mennyiségi és minőségimás célok pedig később, amikor többet tudtam meg arról, amit megpróbáltam megvalósítani és amikor mérhető haladást értem el, és elkezdtem olvasni a releváns cikkeket. A célok kitűzésének gyakorlata fontos lépés volt, hogy elkötelezzem magam ebben a törekvésben.

Fogyás a pilóta számára. Letölthető 60 pontos étrend (4 hét)

Szeretem az adatokat és az önszámszerűsítést. A kezdeti céljaim viszonylag egyszerűek voltak: Fogyj 20 kilót objektív, kvantitatív Túl sok mobilalkalmazás van a piacon táplálkozáshoz, testmozgáshoz és fogyáshoz, ezért csak azt a kettőt emelem ki, amelyet kiválasztottam mivel számomra rendkívül hatékonyak voltak.

A MyNetDiary segítségével megadtam a fő célomat, hogy 20 fontot fogyjak. Ez azt jelentette, hogy hetente valamivel több mint egy fontot veszítettek 16 hétig. Úgy éreztem, hogy ez elérhetőnek tűnik anélkül, hogy túl szélsőséges lennék az FWIW alkalmazás megnyugtatott, hogy nem vagyok túl szélsőséges Egyébként az alkalmazás napi kb.

  • Mennyi idő alatt lehet fogyni 20 kg ot
  • Növekedési csökken a fogyás
  • Bum fogyás tippek
  • Fogyni már eszik egészségesen

Most rendkívül fontos megemlíteni, hogy a kalóriatartalmú költségvetésem nem biztos, hogy megfelel Önnek. Számos tényező befolyásolja az egyén kalóriaköltségvet, beleértve életkorát, nemét, súlyát, általános aktivitási szintjét, fitneszcéljait stb.

Általános ökölszabály, hogy amikor kalóriával kevesebbet fogyasztasz, mint amennyit elégetsz, akkor elveszít egy fontot. Szintén fontos az alapanyagcsere BMRamely a test által nyugalomban elégetett kalóriák teljes száma.

Tehát mindennap állítólag kalóriát égettem el anélkül, hogy bármit is csináltam volna a BMR az életkorom, a nemem, a magasságom és a testsúlyom szerint. Ez a szám az életem megőrzéséhez és a szerveim működéséhez szükséges energiafelhasználást jelenti.

Másképp mondva, nem ajánlott kevesebb kalóriát fogyasztani, mint amennyire a BMR -öm azt sugallja, az optimális ahhoz, hogy normálisan működjek. Ennek további összefüggéseket kell szolgáltatnia az ajánlott napi kb. Végül az a variabilitás, amely ezt a tartományt tette vs. Tudva, hogy alacsony az állóképességem és a testmozgás toleranciám, olyan alkalmazásokat kerestem, amelyek rövid időn belül egészségügyi előnyöket ígértek. Hirtelen eszembe jutott egy alkalmazás, amelyet egy barátom, Kayne Lermitte ajánlott nekem néhány évvel ezelőtt.

Mennyit lehet fogyni egy hónap alatt?

Ez a rövid időtartamú kínzás furcsán vonzónak tűnt számomra, tekintettel a nagyon megfeszített személyiségemre ahogy egyik tisztelt kollégám fogalmaz. A NY Times cikke szerint nagyjából megegyezik egy hosszú távú távozással és a súlyzó meglátogatásával 7 perc alatt.

A NY Times ezt normál időkeret a fogyáshoz Körülbelül 7 perces figyelem van. A másik dolog, amiért ezt az alkalmazást alkalmaztam, az én szempontomból az volt, hogy csak a saját testtömegemre volt szükségem és egy székre és padlószőnyegre.

gyors fogyás tabletta nélkül hogyan fogyhat le egy nőstény

A rutin betartásához nem kellett tornatermi felszerelést vásárolnom. Számomra nem volt okos. Miután letöltöttem, nagyon komolyan elköteleztem magam amellett, hogy naponta kétszer elvégezzem a 7 perces edzést egyszer, amikor reggel felébredtem, és egyszer este.

Az idő múlásával az edzés kevésbé lett megterhelő, és jobban beépült a napi rutinba. Most kutattam, és a HIIT edzés állítólag csak 57 kalóriát éget el 7 perc alatt.

Könnyű diéta fogyáshoz - hatékony menü kezdőknek, 5, 10 kg | Hivatalos honlap Reduslim

Ez nem sok, ha a fogyás érdekében edz. Számomra azonban a kalóriakorlátozás volt az elsődleges eszköz a fogyáshoz, és a gyakorlat célja más fizikai előnyök biztosítása volt, például megnövekedett energia, erő és testkezelés.

Nem számoltam azzal, hogy a testmozgásom lefogy. Normál időkeret a fogyáshoz testsúly napi megadása lehetővé teszi az alkalmazás számára, hogy módosítsa a napi kalória-költségkeretet, ha túlzott kényeztetéssel élek ez mindenkivel megtörténik Mivel a régi mérlegem nem volt elég modern, elvégeztem néhány online kutatást tonnaés úgy döntöttem, hogy megvásárolom a Greater Goods intelligens testzsír mérlegét.

Az Apple egészségügyi integrációja lehetővé teszi számomra, hogy nyomon kövessem ezeket az adatokat súly, BMI, izom, zsírszázalék stb.

Ez még lehetővé teszi számomra, hogy ellenőrizzem az Apple Watch adatait végül felhasználást találjak az adott dologra. Ez az. Semmi varázslatos. Mentálisan elköteleztem magam amellett, hogy nagyon fegyelmezetten kezeljem ételeimet, naplózom az ajánlott napi kalóriaköltségemet, és normál időkeret a fogyáshoz 14 perc HIIT-et végzek.

fogyjon a karokon és a mellkason a hasi zsír elégetése

Elfogadtam, hogy az előttünk álló utazás intenzív fegyelmet, viselkedésváltást, ed kovács ma fm fogyás és a tudományos irányelvek betartását vonja maga után. Mint minden utazáshoz legalábbis számomraa sikerhez szükség lenne arra, hogy egy-egy ételt, egy-egy edzést és egy-egy napot vegyek be.

ideális makrotápanyag arány a fogyáshoz 80 font súlycsökkenés 4 hónap alatt

Maraton volt, nem sprint. A legnehezebb megint nekem az volt, hogy elindultam. Észrevettem, hogy miután elköteleztem magam a rutin mellett, új szokások kezdtek kialakulni.

Related Content

Alapvetően elkezdtem megváltoztatni az ételekkel kapcsolatos gondolkodásomat is. Mindent összpontosítva arra, hogy mit ettem, a figyelem felkeltette a figyelmem teljes hiányát, amelyet korábban arra fordítottam, amit kimaradt időszak fogyás nincs étvágy. E törekvés előtt soha nem törődtem az étellel, soha nem olvastam semmilyen cikket a táplálkozásról stb.

Ismerd meg a kis ellenségeket, majd állítsd őket a fogyás szolgálatába! A hormonszint csökkenése és növekedése ugyanis jelentős hatással van az Amikor fogyás hatására a zsírsejtek eltűnnek, a leptin szintje is egyértelműen csökken. Fogyás és egészség.

Ettem, hogy táplálja a vágyakat. Most hirtelen felkeltettem az érdeklődésemet, hogy az étel valójában mit jelent számomra, mint ember. Egy este elolvastam egy cikket Gal Gadotról a színésznőről, aki jelenleg a Wonder Woman-t alakítjaés az ételekről szóló személyes filozófiájáról beszélt. Az ételt üzemanyagnak tekinti.

Fogyókúrás étrend 21 március A könnyű fogyás étrend egy speciálisan kifejlesztett technika, amely a szervezet negatív hatása nélkül szabályozza az elfogyasztott kalóriák mennyiségét.

Eszembe sem jutott, hogy így gondolkodjak az ételről. Rájöttem, hogy soha nem tiszteltem az ételt. És biztosan nem ünnepeltem az ételt, amikor ettem. A Galról szóló cikk azt is javasolta, hogy amikor elfogyasztja azokat a dolgokat, amelyeket szeret, akkor szánjon időt arra, hogy élvezze az ételeket. Példaként Gal azt javasolta, hogy soha ne egyél az autóban, mert ha a kocsiban eszel, akkor kevésbé valószínű, hogy élvezi az ételt.

Egyszerűen fogalmazva, ha enni akartam, akkor az étkezésből inkább ünnepet kell tennem. És, fiú, a kalória korlátozása valóban arra késztetett, hogy ápoljam azokat a pillanatokat, amikor végre enni kaptam.

Úgy kezdtem, hogy ezek a pillanatok tartósak legyenek legalább 20—30 perc.

Fogyás, hogyan lehet hatékonyan fogyni otthon nélkül depresszió

Köszönöm Gal Gadot! Hamarosan árnyaltabbá vált az ételekre való figyelem, meghaladva a nyilvánvaló kalóriatartalmat. Kíváncsi lettem arra, hogy mely ételek járulnak konkrét előnyökkel az egészségemhez.

fogyás dumfries fogyás szórólap

Végül csak azokat az ételeket választottam ki, amelyek pozitívan járultak hozzá az egészségemhez, és nem csak a napi kalóriatartalomra koncentráltam. Igaz, hogy egyes ételek… nevezetesen burritók, hamburgerek, sült krumplik és pizzák elvesztését gyászoltam és még mindig teszemde egy idő után friss ételekre, gyümölcsökre és zöldségekre vágytam.

Szerencsére Észak-Kaliforniában élek, egy olyan régióban, ahol az egész, friss ételek bőségesek, és ahol sokan egészséges étrendet és életmódot tartanak fenn olyan ember vagyok, akit a környezetem könnyedén befolyásol, akár jóban, akár rosszban. A friss és tápanyagokban gazdag ételek iránti vágyam folyamatosan növekedett, ahogy követtem a tervet és eredményeket láttam. Két hónappal a program után úgy döntöttem, hogy az egészséges ételek fogyasztása mellett probiotikus kiegészítőket és napi multivitamint is szedek.

Fogyás gyorsan és sikeresen - Fogyókúra tippek hit fogyás

Úgy gondolom, hogy ezek a kiegészítők valóban fokozzák a hangulatom, növelik az energiámat és javítják az emésztőszervek egészségét csak az orvos utasítása szerint használják. Mentséget adnak arra is, hogy megszálljak mindenféle egyéb adatot és táplálkozási információt, mint például a vitaminok, ásványi anyagok és számos más egészségügyi előny stb.

Két lépés előre. Egy lépés hátra - Végül a rutin, a szokások, az állandó eredmények, az adatokra való odafigyelés, az étellel kapcsolatos átalakító gondolkodásváltás mellett tartotta eleget a tervben a tervezett 4 hónapban Szeretem megszállni a következőket: Rost Szénhidrát Fehérje Nyilvánvaló, hogy más fontos elemekre is figyelni kell, mint például a cukor, kalcium, só stb. Hogy mit egyek, amikor először kezdtem, féltem. Semmit sem tudtam az egészséges ételválasztásról. Szóval, az első stratégiám az volt, hogy a Google kínálta a reggelire és ebédre fogyasztható legjobb ételeket, és mindennap ugyanazt fogyasztotta.

Ez a stratégia működött, de valóban buta volt.

Valamiért, bár… a mai napig A feleségem segít megtörni az egyhangúságot, mert félelmetes vacsorákat készít, amelyek szuper egészségesek, adagokkal ellenőrzöttek, változatosak és finomak. Szerencsés vagyok. Tehát megengedhetem magamnak, hogy ragaszkodjak a néma reggeli és ebéd stratégiámhoz. Végeztem néhány kutatást, és megállapítottam, hogy ez a gabonafélék tartalmazzák a legnagyobb mennyiségű rostot és fehérjét, a legkevesebb kalóriát és cukrot.