Étkezés amely segít a fogyásban


Kezdőlap 13 étel, amelyek segítenek a fogyásban Szeretne leadni néhány fontot? Egy pillanat alatt 13 olyan ételt mondunk el, amelyek táplálóak, ízletesek és segítenek a fogyásban - és tudományos bizonyítékokkal is rendelkezünk ennek alátámasztására!

étkezés amely segít a fogyásban újszülött fogyás miért

Egy pillanat múlva felfedezi, hogy mely citrusfélék segítenek kevesebbet enni és karcsúbb derékot kapni, melyek a legjobb reggeliző ételek a fogyáshoz, mely fehérjében gazdag ételek kevesebb kalóriát fogyasztanak a következő étkezéshez, és melyik snack beépített snack Rendelkezik adagokkal.

Itt van egy lista a 13 legjobb ételről, amelyek segítenek a fogyásban: 1. Alma és körte Számos tanulmány azt sugallja, hogy a teljes alma és körte elfogyasztása elősegítheti a fogyást.

A Nutrition Journal ban megjelent tanulmánya azt vizsgálta, hogy a gyümölcsevés hogyan befolyásolja a testtömeg változását. A csoport résztvevőinek fele napi három almát vagy körtét evett a szokásos étkezés mellett. A másik fele napi háromszor zabpelyhet evett a szokásos étkezés mellett.

étkezés amely segít a fogyásban fogyás tippek 7 nap

A 12 hetes vizsgálat végére az almacsoport nagyobb súlyt fogyott - átlagosan körülbelül három fontot! Hogy-hogy Az alma és a körte alacsony kalóriatartalmú, de magas rosttartalmú, így hosszabb ideig maradhat teljes.

Egy hörcsög álmot kapott Édesburgonya Csakúgy, mint az ír burgonya, ez is a rezisztens keményítő forrása. Az édesburgonya lehetővé teszi a jóllakottság érzését.

De az alma és a körte legfontosabb rostja - a pektin - olyan gélt képez a gyomrunkban, amelynek további éhség-ellenes hatása van. Bogyók A bogyók gazdag ketonban, aromás vegyületekben, amelyek felelősek a bogyók kellemes illatáért. A bogyókban található ketonok növelhetik az adiponektin, egy fehérjehormon termelését, amely energia elősegítésére támogatja a zsírégetést és stabilizálja a vércukorszintet.

étkezés amely segít a fogyásban tizenéves fogyás átalakulása

A Pennsylvaniai Egyetem Egészségügyi Rendszerének kutatásai kimutatták, hogy az adiponektin hozzájárult az egerek anyagcseréjének növeléséhez és étvágyuk csökkenéséhez. Azt is megállapították, hogy az adiponektin gyorsan csökkentette a vércukor- és lipidszintet a súlyosan elhízott egerekben, és a zsírsejteket is elégette.

A bogyók nagyobb részét is elfogyaszthatja viszonylag kevés kalóriával, így jóllakik - de nem tele fontokkal! Egy csésze friss bogyó csak kalóriát tartalmaz, és rostot is tartalmaz. Bab Csészénként 12,5 g rost és betegség elleni antioxidánsok mellett jó néhány érv szól a bab mellett. De most van egy másik lenyűgöző tény a bab előnyeinek listáján - a súlycsökkentés.

Egy áprilisában férfival és nővel végzett vizsgálat megállapította, hogy a magas rosttartalmú étrendben gazdag babgomba zöldségfélék ugyanolyan hatékonyak voltak, mint az alacsony szénhidráttartalmú étrendek a testsúly csökkentésében.

További előnyként a tanulmány megállapította, hogy azoknak, akik magas babzöldség-diétát követtek, az általános koleszterin- és LDL-szintjük jobb volt, mint azoknak, akik alacsony szénhidráttartalmú étrendet követtek. Egy másik tanulmány azt találta, hogy azok a résztvevők, akik hetente négy adag hüvelyest ettek csicseriborsó, lencse, borsó vagy babtöbbet fogytak, mint az alacsony kalóriatartalmú étrendben hüvelyesek nélkül. Articsóka és csicsóka Az articsóka nemcsak ízletes és tele van rákellenes növényi vegyületekkel, hanem oligofruktózt és fruktooligoszacharidokat más néven FOS is tartalmaz, ezek az oldható rostok egyik típusa, amely a fogyáshoz kapcsolódik.

Oligofruktóz-koncentrátumot alkalmaztak egy 48 túlsúlyos felnőttet vizsgáló es vizsgálatban, amelyben az egyik csoportnak alacsony kalóriatartalmú étrendet, a másiknak alacsony kalóriatartalmú étrendet, valamint a csicsóka étkezés amely segít a fogyásban csicsóka koncentrátumot írták elő.

Ételek, amelyek segítenek a fogyásban Az egészséges táplálkozás a bazsalikom magokon

Megállapították, hogy azok, akik kapták a csicsóka koncentrátumot, lefogytak és kevesebb éhségről számoltak be, míg a kontrollcsoport valóban hízott. Az as évek közepén keletkezett, étkezés amely segít a fogyásban alapvetően abból áll, hogy minden étkezés előtt elfogyasztott egy fél grapefruitot, vagy ml tiszta grapefruit-levet ivott, miközben magas fehérjetartalmú és alacsony szénhidráttartalmú étrendet követett.

A 12 hetes próbában átlagosan 15 kilót fogytak és jelentősen csökkentek a hasi zsír százalékban. A szerzők azt javasolják, hogy a víz, a grapefruit vagy a grapefruit juice fogyasztása étkezés előtt segít a kalóriadús étkezési terv betartásában, mert ezáltal jóllakottabbá válik.

étkezés amely segít a fogyásban tommy fogyás tippek

Kiegyensúlyozott kalóriabevitelű diétás beavatkozás során azok a résztvevők, akik a leggyakrabban hetente ötször ettek tőkehalat, lényegesen több súlyt vesztettek, mint azok a résztvevők, akik nem ettek tőkehalat és ugyanannyi kalóriát fogyasztottak.

A lehető fenntarthatóbb halfogyasztáshoz a csendes-óceáni alaszkai tőkehalat, az alaszkai vadlazacot és az alaszkai vadpisztrángot kell igénybe venni. Kása Az European Journal of Clinical Nutrition ben megjelent tanulmányában kiderült, hogy a zabpehelynek volt a legnagyobb jóllakottsága - objektív kritérium, amely leírja az étel képességét az éhségérzet elnyomására - összehasonlítva más reggelivel, beleértve a hideg gabonapelyheket is.

Ezenkívül a Louisiana Állami Egyetem áprilisi kutatása, amelyet a PepsiCo támogatott a Quaker Oats márkájához, megállapította, hogy az instant zabpehelyből készült reggeli jobban csökkentette az éhséget és az étvágyat, mint a vezető hideg csomagolású, kész fogyasztásra alkalmas gabonafélék.

étkezés amely segít a fogyásban 2 hetes zsírvesztés előtte és utána

A tanulmány arra a következtetésre jutott, hogy amikor a zabpehely granolává alakul a csomagolásban, amelyet aztán hidegen fogyasztanak, a zabpehely hosszabb ideig elveszíti képességét, hogy hozzájáruljon a jóllakottsághoz. Ha a résztvevők azonnali zabpehelyet ették reggelire, akkor egy későbbi büféebédben lényegesen kevesebb kalóriát fogyasztottak, mintha hideg, fogyasztásra kész gabonapelyhet ettek volna reggelire. Saláta Mumble nyúleledelt fogyni, ennek van értelme, igaz?

De lehet, hogy nem tudja, miért olyan jó a saláta a fogyáshoz. Először is a víz és a rost erős kombinációja van a salátában, amely kevesebb kalóriával hosszabb ideig megőrzi egészségét. Ennek tudományos kifejezése az "alacsony sűrűségű energia". Egy csésze saláta kevesebb, mint 20 kalóriát tartalmaz - ezért a saláta az egyik legkevesebb kalóriatartalmú étel. A tanulmányok azt mutatják, hogy az előételként fogyasztott saláta kevesebb kalóriát eredményez az étkezés során.

14 élelmiszer, ami segíthet a fogyásban

És a lényeg? A kutatások azt mutatják, hogy kalóriakontroll céljából a legjobb, ha az ételeket a legalacsonyabbtól a legmagasabb kalóriatartalomig sorrendben fogyasztjuk.

Tehát a salátának kell lennie az első választásnak az első fogásnál.

Itt van például 7 olyan étel, ami segítségedre lehet a diéta során. Persze nemcsak a fogyásban segít ez a 7 étel, hanem abban is, hogy egészségesebben és fittebben táplálkozz, akár a diéta előtt, akár utána.

Az European Journal of Nutrition as tanulmányában 30 férfi váltogatta a reggelit tojással, pirítóssal vagy gabonafélékkel tejjel és pirítóssal. A tanulmány megállapította, hogy amikor a férfiaknak tojást kaptak reggelire, akár kalóriát is kevesebbet fogyasztottak a nap folyamán, mint amikor gabonapelyhekkel és pirítóssal ellátott tejet fogyasztottak. Egy ben végzett, 30 túlsúlyos nőnek a reggelit a tojással és a bagelles reggelivel összehasonlító ös tanulmányában az is kiderült, hogy a tojással készült reggeli a résztvevőknek hosszabb ideig érezte magát, és ennélfogva kevesebbet érzett a következő étkezés során enni.

Olívaolaj A Német Élelmiszerkémiai Kutatóközpont ban végzett jelenlegi tanulmányai azt mutatják, hogy önmagában az olívaolaj szaga korlátozhatja a kalóriabevitelt.

13 étel, amely segít a fogyásban az egészséges fogyás

A tudósok négy különböző típusú zsír zsír, vaj, olívaolaj és repceolaj hatásait vizsgálták a teltségérzetre azzal, hogy a négy zsír egyikét hozzáadták a joghurthoz. Az olívaolajjal infúziós joghurtot fogyasztó résztvevők csoportjában a szerotonin emelkedett a legjobban, ez a hormon a teltségérzethez kapcsolódott.

A legtöbb napon csökkentették a szokásos kalóriabevitelüket is, hogy pótolják az extra olívaolajjal infúziós joghurtot, elkerülve a súlygyarapodást. Az olívaolajban található két aromás vegyület állítólag felelős ezért a karcsúsító hatásért, és ezek egyike, a hexanal állítólag a frissen vágott fű illatára emlékeztet.

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel! M Most már tényleg szeretnél lefogyni?

Tea A tea fekete tea, zöld tea vagy oolong nemcsak kalóriamentes, hanem gazdag egyedi antioxidánsokban, úgynevezett flavonoidokban, amelyek fantasztikusak a szív egészsége szempontjából.

A kutatások azt is kimutatták, hogy a tea flavonoidok növelhetik az anyagcserét, felgyorsíthatják a zsír oxidációját és javíthatják az inzulinérzékenységet.

A tudósok felhasználták az Országos Egészségügyi és Táplálkozási Felmérés USA és közötti eredményeit, és összefüggést találtak a forró tea fogyasztása és a kisebb átlagos derék és alacsonyabb BMI között a felnőtt teafogyasztóknál, mint a nem teafogyasztóknál.

28 étkezési szokás, amely tutira segít a fogyásban

A klinikai vizsgálatok egy másik sorozatában a 24 órás energiafogyasztás tea flavonoidok és koffein kombinációjával 4,7 százalékkal kalória nőtt, és egy másik tanulmányban a közepesen túlsúlyos betegek 4 hónapos testsúlycsökkenést mutattak, miután három hónapig fogyasztottak zöld tea kivonatot.

Forró bors A British Journal of Nutrition ben megjelent kutatása szerint azok, akik étkezésüket pirospaprikával fűszerezték, kevesebbet fogyasztottak a következő étkezés során, mint azok, akik nem.

A kapszaicin, a vörös chili paprikák hőjét adó összetevő segíthet csökkenteni az éhségérzetet és serkenti az anyagcserét. Azonban egy kapszula bevétele nem elegendő az anyagcsere-fokozó hatás eléréséhez - étkezés amely segít a fogyásban éreznie kell az égő érzést a szájában, hogy profitálhasson belőle.

Richard Mattes, a tanulmány vezető szerzője.