Zsír utánégetés hatása


A legtöbben nem szívesen töltenek nap mint nap órákat edzéssel, ám, ha megfelelően választasz mozgást az alakformáláshoz, akkor erre nincs is szükség. Az utóégető hatást kihasználva rövid edzésekkel is érhetsz el látványos ultra vékony zsírvesztés. Az utóégés működéséről megkérdeztük szakértőnket, Kiss Sándort, a Sasafitness és a Beyond The Motion oldalak bloggerét.

az alváshiány miatt fogyni lehet fordított mellbimbó fogyás után

A fitneszedző szerint a zsírvesztésben igazán sokat segít a folyamat. Az utóégető hatás Az emberi szervezet az elfogyasztott szénhidrátok egy részét, amíg nem használja fel, addig glikogén formájában raktározza el a májban és az izmokban.

Az edzések során ezek a tartalékok lecsökkennek, sőt, ha erősítesz, akkor sérül az izmok fehérjeszerkezete is, mikroszkopikus szakadások jönnek létre a szöveten. A megemelkedett anyagcserével járó folyamatot, amikor a test a mozgást követően feltölti a glikogénraktárakat, és regenerálja a sérüléseket, utóégető hatásnak nevezik.

eco slim bármilyen jó súlycsökkentő lábujj mágnesek

Az edzést zsír utánégetés hatása időben tehát rengeteg extra kalória éghet el, ám nem minden mozgás vált ki egyformán utóégető hatást. Sasa kiemelte, hogy a monoton tempóban végzett kardiót alig percen keresztül követi csak utóégetés, ezután az anyagcsere visszatér az alapállapotra. Sokkal tovább - akár órán át is - tarthat a folyamat, ha erősítést vagy HIIT edzést végeztél, mely az állóképességi tréninget saját testsúllyal végzett erősítéssel kombinálja.

legjobb természetes kiegészítő fogyás zsírvesztés használata

Éppen ezért egy mindössze 10 perces HIIT edzés az utóégető hatásával együtt felér 50 percen keresztül végzett pulzuskontrollos kardióval. Ez lehetővé teszi, hogy sokkal rövidebb edzésekkel is látványos eredményt érj el.

t3 kiegészítő fogyáshoz zsírvesztés teljes test