Zsírvesztés hiit eredmények, Intervallum edzés - a legjobb zsírégető edzés?


Ahogy beköszönt a jó idő, egyre többen sportolnak a szabadban. Sokan a futást választják, amivel fejleszthetik az állóképességet, formálódhatnak és fogyhatnak is.

Futás vs. HIIT edzés

Egyszerű felkapni a futócipőt, és kocogni fél vagy egy órát, de van egy még hatásosabb megoldás, ha a nyár közeledtével a bomba alak elérése a cél. A HIIT edzéssel gyorsabban és hatékonyabban kerülhetünk jó formába.

  1. HIIT edzés útmutató: Az intervallum edzés előnyei és működése
  2. Hogyan lehet fogyni és jobban enni
  3. FUTÁS HIIT EDZÉS | halparadicsom.hu
  4. Világbajnoki győzelmeim egyik titka a magas intenzitású intervall edzés

A kardió jellegű mozgással — mint amilyen a futás, az úszás és a kerékpározás — alacsony vagy közepes intenzitással végezzük az edzésmunkát. A megfelelő eredmény elérése ennél az edzéstípusnál meglehetősen hosszú ideig tart, a kalóriaégetéshez legalább 30 perces edzés ideális.

Az intervallum edzéssel perc alatt ugyanazt a hatást lehet elérni, mint egy 1 órás, állandó intenzitású kardió mozgással.

zsírvesztés hiit eredmények a fogak egészsége és a fogyás

Az időspóroláson túl további előnye még a kardióval szemben, hogy gyorsabb a kalóriaégetés, és az edzés után még 24 órával is fennáll a zsírégetés folyamata. HIIT edzéssel felpörgethetjük az anyagcserét, javíthatjuk az állóképességet és fejleszthetjük izmainkat.

A saját testsúlyos gyakorlatok akár otthonunkban, de szabadtéren vagy edzőteremben is elvégezhetők.

Intervallum edzés - a legjobb zsírégető edzés?

HIIT edzés — a magas intenzitással végzett mozgás. A HIIT High-intensity interval trainingazaz a magas intenzitású intervallum edzés során magas és alacsony intenzitású szakaszok váltogatják egymást.

zsírvesztés hiit eredmények cq zsírvesztés

A magas intenzitású rész anaerob edzésnek felel meg, testünk a szénhidrátokat hasznosítja energiaforrásként, oxigén felhasználása nélkül. Az alacsony intenzitású szakasz során az energiaraktárak újratöltődnek, a test elkezd regenerálódni.

Sima gyomor 1 hét alatt (intenzív abs) - 7 perces otthoni edzés

Mire figyeljünk a HIIT edzés során? Mint minden edzés előtt, itt is különösen fontos, hogy ne hanyagoljuk el a bemelegítést. Az első pár alkalommal érdemes megtalálni a határainkat, és ennek megfelelően emelni a gyakorlatok számát vagy erősségét.

Fogyás eredményei hiit

A magas intenzitás megterheli a szervezetet, a hangsúly a fokozatosságon legyen. Nagyobb terhelésnél előfordulhat enyhébb rosszullét vagy hányinger, ha szükségét érezzük, kérjük egy profi edző segítségét a kezdeteknél.

Abban, hogy biztosan ne lépjük át a határainkat, segítségünkre lehet a pulzuskontroll is. Felejtsük el a futást?

HIIT edzés útmutató: Az intervallum edzés előnyei és működése

Épp ellenkezőleg, a HIIT edzéssel megtörhetjük a monoton, hosszú zsírvesztés hiit eredmények ritmusát. Lazább futás vagy kocogás során érdemes beépíteni rövid sprinteket az edzésbe, vagy változatossá tenni a mozgást pár négyütemű fekvőtámasszal. Nem fontos szigorúan órával mérni az egyes szakaszokat, legyünk zsírvesztés hiit eredmények, és használjuk például a lámpaoszlopokat mértékegységnek. Három lámpaoszlop gyors sprint, három lámpaoszlop lassú kocogás, ennyire egyszerű.

Intervallum edzés - a legjobb zsírégető edzés?

Hogyan építsük be edzéstervünkbe a HIIT-et? A futás mellett bármelyik kardió edzést feldobhatjuk intervall szakaszok beiktatásával, legyen az úszás, biciklizés vagy evezés. A HIIT sokat segíthet akkor is, amikor úgy érezzük, hogy az állandó, azonos intenzitású mozgással nem fejlődünk.

zsírvesztés hiit eredmények hogyan lehet zsírégetni 3 nap alatt

Az intervallumos edzés felrázza testünket, ezáltal képesek leszünk jobb eredmények elérésére.